مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-15ورزشي

دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد برگزار می شود


جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی رییس قوه قضاییه در امور فرهنگی و رسانه ای و تحقق اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه، - ایسنا/یزد جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی رییس قوه قضاییه در امور فرهنگی و رسانه ای و تحقق اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه، برگزار می شود.

غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد در این باره گفت: این جشنواره با همکاری دستگاه های عضو شورای قضایی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

وی افزود: ارتباط با رسانه ها و ایجاد بستری مناسب بر محور اصول و خط مشی های دستگاه قضا همراه با تدوین راهبردهای مناسب و آینده نگر و در مواجهه با پدیده های اجتماعی با رویکرد پیشگیرانه از ضروریات برگزاری جشنواره است.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی با رسالت خطیری که بر عهده دارد در زمینه اطلاع رسانی نیز با مسائل خاص و منحصر به فردی گریبانگیر است و باید برای موضوعات مرتبط با خود یک نگاه عمقی و همه جانبه نگر را دنبال کند تا با ارائه آموزش های حقوقی و قضایی در قالب های مختلف به ویژه قالب های نوین و جذاب، تقویت کننده حس عدالت در بین اقشار مختلف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد برگزار می شود

دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد برگزار می شود