مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-15سياسي

دستغیب: دیوان محاسبات بازنگری در استانداردهای بودجه ریزی را شروع کرده است


نشست اعضای شورای سیاستگذاری «همایش ملی بهبود روند بودجه ریزی در ایران; حکمرانی بودجه از تفریغ تا تدوین» با حضورسید احمد رضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

- در نشست سیاستگذاری همایش ملی بهبود روند بودجه ریزی در ایران دستغیب: دیوان محاسبات بازنگری در استانداردهای بودجه ریزی را شروع کرده است نشست اعضای شورای سیاستگذاری همایش ملی بهبود روند بودجه ریزی در ایران; حکمرانی بودجه از تفریغ تا تدوین با حضورسید احمد رضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سیداحمدرضا دستغیب در نشست سیاستگذاری همایش بهبود بودجه ریزی در ایران، با بیان اینکه گزارش تفریغ بودجه هم نمی تواند ایستگاه مطمئنی برای حرکت در مسیر بودجه ریزی درست تر باشد، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای این همایش می تواند اصلاح چارچوب ها در تمام سطوح حتی تفریغ بودجه باشد.

وی افزود: امیدوارم این اصلاح ساختاری بتواند ما را به نظام مالی عمومی مطلوب درکشور برساند، البته برای رسیدن به این هدف باید استانداردها مورد بازنگری قرار گیرد که این بازنگری در دیوان محاسبات کشور شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستغیب: دیوان محاسبات بازنگری در استانداردهای بودجه ریزی را شروع کرده است

دستغیب: دیوان محاسبات بازنگری در استانداردهای بودجه ریزی را شروع کرده است