موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:212023-02-15بين الملل

نروژ: ناوهای روسی با تسلیحات اتمی تاکتیکی وارد دریای بالتیک شدند


روسیه استقرار ناوهای مسلح به تسلیحات اتمی تاکتیکی خود را در دریای بالتیک و برای نخستین بار در 30 سال گذشته آغاز کرده است.

- روسیه استقرار ناوهای مسلح به تسلیحات اتمی تاکتیکی خود را در دریای بالتیک و برای نخستین بار در 30 سال گذشته آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری یوکراینسکا پراودا ، اطلاعات نروژ اعلام کرد: بخش کلیدی پتانسیل اتمی روسیه، زیردریایی ها و ناوهای یگان شمالی این کشور هستند.

یگان شمالی روسیه به صورت منظم با تسلیحات اتمی در دوران جنگ سرد در دریاها حضور داشتند اما این نخستین بار در دوران روسیه مدرن است که چنین اتفاقی می افتد.

در گزارش اطلاعات نروژ همچنین آمده است: در حالی که روسیه زیردریایی ها، تسلیحات ضد ماهواره و ظرفیت های سایبری دارد که می تواند تهدیدی علیه نروژ و ناتو باشد، تسلیحات اتمی تاکتیکی نیز تهدید جدی در صورت انجام عملیات هستند که شاید کشورهای عضو ناتو نیز در آن دخیل شوند.

اطلاعات نروژ همچنین خاطرنشان کرد که تبدیل یک جنگ منطقه ای به یک درگیری وسیعتر می تواند باعث دخیل شدن آمریکا، نروژ و ناتو نیز شود.

به گفته این آژانس اطلاعاتی، گرچه روسیه همچنان به مدرن سازی و توسعه زرادخانه اتمی خود ادامه می دهد، هیچ تغییر چشمگیری در دکترین اتمی این کشور در سال های آتی انتظار نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نروژ: ناوهای روسی با تسلیحات اتمی تاکتیکی وارد دریای بالتیک شدند

نروژ: ناوهای روسی با تسلیحات اتمی تاکتیکی وارد دریای بالتیک شدند