مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:212023-02-15اجتماعي

کاربردی تر شدن آموزش با تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکه سهم تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 1402، 40 درصد برای در سال 1403 تاثیر 50 درصدی و در سال 1404 به میزان60 درصد تاثیر دارد، - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکه سهم تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 1402، 40 درصد برای در سال 1403 تاثیر 50 درصدی و در سال 1404 به میزان60 درصد تاثیر دارد، گفت: با تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، آموزش و ارزشیابی مدارس کاربردی تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی کاظمی در گردهمایی دبیران دروس علوم پایه کشور گفت: دانش آموزان باید به درستی هدایت تحصیلی شوند و متناسب با علایق و استعدادهایشان انتخاب رشته کنند، آیا ضرورت دارد دو رشته مجزای ریاضی و تجربی داشته باشیم، آیا با توجه به اینکه تفاوت معناداری در زمینه واحدهای آموزشی ندارند؛ نمی توانیم این دو رشته را با هم ادغام کنیم؟ وی گفت: در اثر هدایت تحصیلی نادرست، ساماندهی نیروی انسانی هم با مشکل مواجه می شود و در برنامه ریزی ها دچار مشکل و مجبور می شویم معلم نامرتبط داشته باشیم، غیرمرتبط شدن تدریس معلمان، ناشی از چارچوب های غلطی است که رایج شده است.

معاون آموزش متوسطه اظهار کرد: در راهکار 1-1 سند تحول بنیادین توجه به برنامه درسی ملی به عنوان یک رویکرد تحولی مطرح است، توجه به مقوله جنسیت و نگاه تربیتی اهمیت دارد، در معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردی تر شدن آموزش با تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور

کاربردی تر شدن آموزش با تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور