مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-15سياسي

نباید معطل مدیران ناکارآمد باشیم


نباید معطل مدیران ناکارآمد باشیم و از مجموعه های نظارتی خواستارم که عملکرد مدیران را رصد نمایند و در زمینه برخورد با مفاسد با کسی تعارف نداشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نباید معطل مدیران ناکارآمد باشیم و از مجموعه های نظارتی خواستارم که عملکرد مدیران را رصد نمایند و در زمینه برخورد با مفاسد با کسی تعارف نداشته باشند.

محمد کرمی امروز چهارشنبه 26 بهمن، با حضور در محل مجموعه دیوان محاسبات استان و نشست با مسئولان و کارکنان این مجموعه اظهار کرد: نظام اسلامی در عرصه های اقتصادی و اجتماعی کارآمدترین نظام است.

کرمی با اشاره به مشکلات موجود در برخی از دستگاه های اجرایی به خصوص نیروهای مازاد در بعضی از شهرداری ها، تاکید کرد: این مسائل باید به صورت جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: فساد و یا زیر پا گذاشتن قانون در نظام اسلامی قابل قبول نیست، ما برای عدالت انقلاب کردیم لذا ما که پرچمدار عدالت و اسلام در جهان شدیم این قابل قبول نیست که در کشور خودمان با معظل فساد مواجه باشیم.

استاندار گفت: کارمندی که مجری قوانین اهداف بیگانگان و کشورهای خارجی است و باعث عقب افتادگی کارها و ایجاد ناامیدی در سطح جامعه است از عوامل نفوذ دشمن می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید معطل مدیران ناکارآمد باشیم

نباید معطل مدیران ناکارآمد باشیم