مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-15سياسي

افزایش جمعیت از وظایف نسل جوان برای حفظ اسلام و انقلاب است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نسل های جوان باید بدانند که افزایش جمعیت و تربیت نسل های آینده در مکتب اهل بیت (ع) از مهمترین وظایف آنها برای حفظ اسلام و انقلاب است.

- اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نسل های جوان باید بدانند که افزایش جمعیت و تربیت نسل های آینده در مکتب اهل بیت (ع) از مهمترین وظایف آنها برای حفظ اسلام و انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در همایش انس و مودت وابستگان که با حضور پاسداران بازنشسته و خانواده های آنها برگزار شد، تاکید کرد: پاسداران پیشکسوت، نماد جهاد و مبارزه و انقلابی گری هستند.

وی گفت: این پاسداران، گذشته ای غرور آفرین و آینده ای امید بخش به حول و قوه الهی خواهند داشت و درست است که در زمان خدمت رسمی، کاری که باید انجام می دادند را انجام داده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: خانواده پاسداران، ایثارگران و شهدا شایسته تقدیر دلی، زبانی و عملی اند.

آیت الله حیدری در خصوص وظایف فرهنگی و خانوادگی پاسداران بازنشسته نسبت به نسل های جوان گفت: مهمترین وظیفه ای که بر دوش این افراد است، تشویق نسل های جوان به فرزند آوری است چرا که در صورت نبود تمایل جوانان برای فرزند آوری، تا سه دهه آینده ایران با بحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جمعیت از وظایف نسل جوان برای حفظ اسلام و انقلاب است

افزایش جمعیت از وظایف نسل جوان برای حفظ اسلام و انقلاب است