مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-15سياسي

مدارک 7500 نفر از فرهنگیان استان بوشهر در طرح رتبه بندی تایید شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در طرح رتبه بندی مدارک بیش از هفت هزار و 500 فرهنگی استان تأیید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی صبح چهارشنبه در نشست با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اظهار داشت: دانش آموزان در اعزام به اردوهای راهیان نور به جبهه های حق علیه باطل از هم سبقت می گیرند.

وی اضافه کرد: اقدامات کارکنان، فرهنگیان و معلمان در حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر در عرصه فرهنگ سازی، آموزشی و مقابله با اهداف دشمنان و خنثی شدن توطئه آنان قابل تحسین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مسئولان از دستگاه تعلیم و تربیت استان رضایت دارند گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر در وضعیت مطلوبی در حمایت از مسئولان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در عرصه مقابله با اغتشاشات اخیر آموزش و پرورش استان بوشهر خوش درخشیده است تصریح کرد: بوشهر در این عرصه دارای کمترین مشکلات در کشور داشت که نشان از توجه فرهنگیان در آگاهی بخشی دانش آموزان نسبت به توطئه دشمنان است.

بارگذاری اطلاعات معلمان موحدی خدمات معلمان، مدیران مدارس و کارکنان این حوزه را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: با وجود اینکه 180 شبکه فارسی زبان علیه فرهنگ مردم ایران اسلامی تلاش می کند، معلمان در مقابله با توطئه دشمنان نقش ممتاز و ویژه ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارک 7500 نفر از فرهنگیان استان بوشهر در طرح رتبه بندی تایید شد

مدارک 7500 نفر از فرهنگیان استان بوشهر در طرح رتبه بندی تایید شد