مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-15سياسي

فعالیت های آموزشی و پژوهشی در بوشهر تقویت می شود


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بوشهر از آمادگی شورای شهر برای توسعه همکاری با حوزه علمیه شهر بوشهر در حوزه آموزش و پژوهش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای شهر بوشهر، شهناز پولادی در نشست مرکز پژوهش های شورا با مدیر و جمعی از اساتید حوزه علمیه برادران و بانوان بوشهر اظهار داشت: باید از ظرفیت بسیار خوب علمی، تحقیقاتی و پژوهشی حوزه علمیه بهره برداری شود و حلقه اتصالی بین شورا و شهرداری در زمینه مسائل علمی، پژوهشی و فرهنگی به وجود بیاید.

وی افزود: با حضور شورای ششم، مرکز پژوهش های شورا با رویکرد جدید، فعالیت خود را با تصویب شیوه نامه مرکز پژوهش و مطالعات شهرداری بندر بوشهر آغاز کرده است.

وی افزود: مرکز پژوهش های شورای شهر بوشهر با ارائه راهکارهای مناسب در راستای پاسخگویی به نیازهای مدیریت شهری، استفاده از نظرات متخصصان، صاحب نظران و عالمان حوزه و دانشگاه را در تحقق توسعه مدیریت شهری حائز اهمیت دانست.

پولادی خاطر نشان کرد: عالمان دینی جایگاه ویژه ای در گسترش ارتباطات با مردم دارند و ما آمادگی داریم که از ظرفیت های بسیار خوب مدارس حوزه علمیه در جهت تبیین استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های آموزشی و پژوهشی در بوشهر تقویت می شود

فعالیت های آموزشی و پژوهشی در بوشهر تقویت می شود