مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-15اقتصادي

محدودیت مصرف گاز در صنایع سمنان دوباره آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدجواد حقیقت حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به رسانه ها گفت: مصرف گاز این استان در روز بیست و چهارم بهمن در مقایسه با هشتم بهمن ماه امسال، یک میلیون و 300 هزار مترمکعب افزایش یافت.

وی با درخواست از مردم برای بهینه مصرف کردن گاز عنوان کرد: از امروز برای تأمین گاز مشترکان خانگی، محدودیت های مصرف گاز در شهرک های صنعتی استان سمنان اعمال می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از سیر صعودی مصرف گاز در استان سمنان خبر داد و گفت: طی دو هفته اخیر، مصرف گاز در استان سمنان یک میلیون و 700 هزار مترمکعب افزایش پیدا کرده است.

حقیقت حسینی گفت: مصرف گاز در استان سمنان از پنج میلیون و 700 هزار مترمکعب در روز هشتم بهمن ماه، به هفت میلیون و 400 هزار مترمکعب در 24 بهمن ماه رسیده است که یک میلیون و 700 هزار مترمکعب افزایش مصرف را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار و نمودارها، مصرف گاز از هشتم بهمن ماه روزبه روز افزایش پیدا کرده و ورود موج جدید سرما به استان سمنان، بر روند صعودی مصرف گاز تأثیرگذار بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ضمن درخواست از عموم شهروندان برای صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز اظهار کرد: امیدواریم با همراهی همه شهروندان و رعایت نکات مصرف بهینه، شاهد پایداری جریان گاز و بهره مندی همه مردم از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت مصرف گاز در صنایع سمنان دوباره آغاز شد

محدودیت مصرف گاز در صنایع سمنان دوباره آغاز شد