مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:382023-02-15پزشكي

طب ایرانی قدرت باروری را افزایش می دهد؟


رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه استفاده از طب ایرانی به افزایش قدرت باروری کمک می کند گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مژگان تن ساز رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مصاحبه با مجله علمی روزنه رادیو گفت وگو درمورد تمایل زوجین نابارور و زنان باردار به طب ایرانی اظهار کرد: نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا افراد مبتلا به بیماری های پرهزینه از جمله ناباروری متمایل به استفاده از ظرفیت طب سنتی و طب مکمل در درمان هستند.

وی با بیان اینکه استفاده از طب ایرانی به افزایش قدرت باروری کمک می کند افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، طب ایرانی می تواند درصد موفقیت را در درمان ناباروری با روش لقاح مصنوعی افزایش دهد ضمن اینکه اصلاح سبک زندگی و استفاده از طب ایرانی حتی به بارداری طبیعی زوجین نیز کمک زیادی خواهد کرد.

رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متذکر شد: مطالعات نشان داده که اصلاح خواب و خواب کافی و به موقع نیز می تواند قدرت باروری را در افراد افزایش دهد.

تن ساز اظهار کرد: ورزش منظم و متناسب با مزاج، اصلاح تغذیه، کنترل هیجانات روحی و به طور کلی اثربخشی درمان ها در طب سنتی نیازمند صبر و حوصله است و اینطور نیست که همه مشکلات را یک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طب ایرانی قدرت باروری را افزایش می دهد؟

طب ایرانی قدرت باروری را افزایش می دهد؟