مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-15سياسي

بیش از 2000 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شده است


مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بیش از 2000 میلیارد تومان وجوهات مردمی زکات و خیریه در کشور جمع آوری شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بیش از 2000 میلیارد تومان وجوهات مردمی زکات و خیریه در کشور جمع آوری شده است.

حجت الاسلام محمدطاها مهری امروز 26 بهمن ماه در جشنواره زکات استان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه لرستان، برگزار شد، اظهار کرد: در بحث اهمیت زکات علاوه بر آیات متعدد قرآن بیش از 2000 روایت از ائمه اطهار(ع) در باب زکات، فضایل و برکات آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره لرستان بیست و پنجمین جشنواره استانی است که با حضور اصحاب زکات، مودیان، مبلغین، خیرین، نیکوکاران و دست اندرکاران برگزار شده است، افزود: فراهم سازی همایش سالانه برای ترویج زکات باید یکی از موهبت های الهی به جمهوری اسلامی دانست.

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برگزاری همایش برای ترویج زکات از نشانه های فضل و رحمت خداوند به جمهوری اسلامی است و ما مسئولین نظام اسلامی باید از کم کاری خود درباره فریضه عظیم الهی زکات، آموزش خدا را طلب و عفو او پناه ببریم، تصریح کرد: باید جریان سازی فریضه الهی زکات را در استان ها دنبال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شده است

بیش از 2000 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شده است