مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:442023-02-15اجتماعي

ماجرای ترک در پل شهید سلیمانی اصفهان چه بود؟


طی روزهای گذشته فیلمی تحت عنوان ترک در عرشه پل تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی اصفهان منتشر شد، ماجرا را از معاون عمرانی شهرداری اصفهان جویا شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، طی روزهای گذشته فیلمی تحت عنوان ترک در عرشه پل تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی اصفهان منتشر شد، اما اصل ماجرا را از معاون عمران شهری شهرداری اصفهان جویا شدیم.

اصغر کشاورز راد معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در طول خود دارای چهار درز انبساط (دو درز در ابتدا و انتها و دو درز در طول پل) است وی افزود: این درزهای انبساط با توجه به تغییرمکان های طبیعی ناشی از اختلاف دمای بین فصل سرد و گرم سال و همچنین سایر تغییرمکان های پیش بینی شده پل در نظر گرفته شده و برای پل ضروری هستند.

کشاورزراد با بیان اینکه این فاصله توسط درزهای انبساط الاستومری مخصوص پوشش داده می شوند، گفت: بهترین زمان برای نصب درزهای انبساط لاستیکی، به دلیل مدت زمان لازم برای برگشتن خیزهای منفی ایجاد شده در پل و همچنین ایجاد نشست های احتمالی، در حدود یک سال پس از بهره برداری از پل و در فصل سرد سال می باشد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: به جهت همخوانی تراز درز انبساط با پروفیل آسفالت نهایی پل بهتر است درزها پس از اجرای ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ترک در پل شهید سلیمانی اصفهان چه بود؟

ماجرای ترک در پل شهید سلیمانی اصفهان چه بود؟