مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:442023-02-15اقتصادي

95 درصد زکات در امور محرومین هزینه می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: 95 درصد زکات جمع آوری شده در امور محرومین و کمک به نیازمندان در سرفصل های درمانی، تهیه جهیزیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اکبر محمدی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای زکات با اشاره به ساماندهی بیش از 58 میلیارد تومان زکات در استان زنجان اظهار داشت: زکات جمع آوری شده در دو بخش امور محرومین و پروژه های عمرانی هزینه می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان افزود: 95 درصد زکات جمع آوری شده در امور محرومان و کمک به نیازمندان در سرفصل های درمانی، تهیه جهیزیه، امور تحصیلی، ساخت و تعمیر مسکن و کمک معیشت هزینه شده است.

محمدی با اشاره به اینکه 5 درصد از زکات جمع آوری شده نیز برای ساخت پروژه های عام المنفعه هزینه شده است، اضافه کرد: امسال 80 هزار خدمت از محل زکات جمع آوی شده به جامعه هدف ارائه شده است.

وی ادامه داد: این خدمات در قالب کمک هزینه جهیزیه، کمک هزینه درمان، تحصیل، آزادی زندانیان، ساخت مسکن و مرمت و بازسازی، معیشت و ساخت پروژه های عام المنفعه از جمله مساجد، خانه عالم، حوزههای علمیه، غسال خانه، حسینیه و فاطمیه ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد زکات در امور محرومین هزینه می شود

95 درصد زکات در امور محرومین هزینه می شود