مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-15اقتصادي

دو نمایشگاه همزمان در مشهد گشایش خواهد یافت


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لیزینگ همزمان با چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی از امروز چهارشنبه 26 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی شروع به فعالیت خواهند کرد.

- سعید صیفی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت این دو نمایشگاه اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لیزینگ همزمان با چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی از امروز در مشهد شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: این دو نمایشگاه با هدف معرفی و ارائه تولیدات داخلی در سالن های مفاخر، فردوسی و عطار گشایش خواهند یافت.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد ادامه داد: مساحت کل واگذار شده به این نمایشگاه ها، 20 هزار مترمربع بوده که 190 شرکت از سراسر کشور در این فضا محصولات خود را به معرض نمایش می گذارند.

صیفی بیان کرد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی شامل مبلمان، لوستر، فرش، لوازم خانگی، کالای خواب و سیسمونی کودک و پوشاک کودک و نوجوان و سرویس چوب است.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی لیزینگ همزمان با چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی از تاریخ 26 لغایت 30 بهمن ماه سال جاری و از ساعت 16 الی 22 در محل نمایشگاه بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نمایشگاه همزمان در مشهد گشایش خواهد یافت

دو نمایشگاه همزمان در مشهد گشایش خواهد یافت