مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-15فرهنگي

شبکه دنا باز هم سیمرغ گرفت/کهگیلویه و بویراحمد قطب مستند کشور


شبکه استانی دنا برای دومین سال متوالی سیمرغ بهترین مستند جشنواره بین المللی فیلم فجر را کسب کرد تا کهگیلویه و بویراحمد خود را به عنوان یکی از قطب های فیلم مستند در کشور معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از آنکه در سال گذشته فیلم احتضار ساخته برادران طاهری و از تولیدات صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد توانست تندیس بهترین فیلم مستند جشنواره فجر را ازآن خود کند، امسال نوبت به مستند دیگری از شبکه دنا رسید تا سیمرغ برترین مستند جشنواره بین الملی فیلم فجر را کسب کند.

فیلم مستند دنیای وحشی زاگرس به کارگردانی فرشاد افشین پور از تولیدات صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد توانست سیمرغ بلورین بهترین مستند چهل و یکمین جشنواره بین الملی فیلم فجر را از آن خود کند تا بار دیگر به ظرفیت بالای تولیدات این استان صحه بگذارد.

مدیرکل جوان صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد که حضور وی در مدیریت این مرکز با کسب موفقیت های کیفی همراه بوده است، رمز این موفقیت و جهش های کیفی این رسانه را در اعتماد به برنامه سازان استانی و توجه به زیست بوم این استان می داند.

امیر رئوف در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: مستند دنیای وحشی زاگرس مستندی 75 دقیقه ای است که آقای فرشاد افشین پور کارگردان این مستند، زیست پیدا و پنهان جانداران حیات وحش رشته کوه زاگرس را از کرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه دنا باز هم سیمرغ گرفت/کهگیلویه و بویراحمد قطب مستند کشور

شبکه دنا باز هم سیمرغ گرفت/کهگیلویه و بویراحمد قطب مستند کشور