مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-15سياسي

تکمیل پروژه «تقاطع غیرهمسطح» شهرستان انار پس از 15 سال انتظار


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار که از سال 86 شروع شده بود، پس از 15 سال انتظار تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

- تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار پس از 15 سال انتظار ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار که از سال 86 شروع شده بود، پس از 15 سال انتظار تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

حجت الاسلام حسین جلالی امروز 26 بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این پل در محور مواصلاتی انار _شهربابک_بندرعباس و رفسنجان و کرمان قرار گرفته است و یک تقاطع ترانزیتی و استراتژیک بسیار مهم در این محور محسوب می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار مجلس با اشاره به اینکه این پروژه سال 1386 به تصویب رسید و نزدیک به 15 سال در دست اجرا بود، تصریح کرد: الحمدالله با پیگیری هایی که طی دو سال اخیر انجام شد، بودجه 20 میلیارد تومانی جهت تکمیل و تجهیز آن جذب شد تا اینکه آماده بهره برداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، وی ادامه دداد علائم و تابلوهای این محور، همچنین خط کشی و چراغ های راهنما انجام شده و امیدواریم روشنایی این پل هرچه زودتر تأمین شود.

به گفته جلالی، این پروژه طی روزهای آینده به طور رسمی افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه «تقاطع غیرهمسطح» شهرستان انار پس از 15 سال انتظار

تکمیل پروژه «تقاطع غیرهمسطح» شهرستان انار پس از 15 سال انتظار