مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-15سياسي

جایگاه مجاهدت دینی از جهاد نظامی بالاتر است


علمای شیعه در طول تاریخ رخت جهاد بر تن کرده و قلم و بیان آنها برای جهاد تبیین و آگاهی بخشیدن به جامعه و نجات ملت از گرداب گمراهی بوده است و چه بسا جایگاه مجاهدت دینی از جهاد نظامی بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در یادواره شهدای روحانی ایلام و بزرگداشت آیت الله حیدری(ره) که در مصلی امام خمینی (ره) استان ایلام برگزار شد بیان داشت: شهدای روحانی و طلبه در زمره عالمان دین محسوب می شوند که در هر دو عرصه جهاد نظامی و جهاد علمی و دینی مجاهد فی سبیل الله بوده اند.

وی افزود: علمای شیعه در طول تاریخ رخت جهاد بر تن کرده و قلم و بیان آنها برای جهاد تبیین و آگاهی بخشیدن به جامعه و نجات ملت از گرداب گمراهی بوده است و چه بسا جایگاه مجاهدت دینی از جهاد نظامی بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند آیت الله حیدری ایلامی اظهار داشت: مرحوم آیت الله حیدری ایلامی با سبک زندگی زاهدانه و وارسته خود الگو و اسوه جهاد و ولایتمداری برای روحانیت برای همه دوران هاست و اولین مجتهدی بود که با شرایط سخت زمان شاه موفق به تاسیس حوزه علمیه و تربیت طلاب و روحانیون متعدد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه مجاهدت دینی از جهاد نظامی بالاتر است

جایگاه مجاهدت دینی از جهاد نظامی بالاتر است