مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-15سياسي

تشکیل هیات بازرسی کمیسیون اصل 90 در شرکت عمران شهرهای جدید


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیات بازرسی کمیسیون اصل 90 در شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: در حال بررسی عملکرد این شرکت و اقدامات انجام شده در طول سال های مختلف و تهیه گزارشی از تخلفات احتمالی برای ارسال به دستگاه های نظارتی هستیم.

- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیات بازرسی کمیسیون اصل 90 در شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: در حال بررسی عملکرد این شرکت و اقدامات انجام شده در طول سال های مختلف و تهیه گزارشی از تخلفات احتمالی برای ارسال به دستگاه های نظارتی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان، سیدنظام الدین موسوی و اقبال شاکری نمایندگان تهران در مجلس به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به منظور بررسی مشکلات متقاضیان مسکن مهر پردیس، پرند و هشتگرد به ویژه فازهای 11 و 8 مسکن مهر پردیس در شهر جدید پردیس تهران حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مشکلات متقاضیان مسکن مهر، ساکنان و اهالی این منطقه قرار گرفتند.

سیدنظام الدین موسوی عضو هیات رییسه مجلس بر لزوم پیگیری موضوعات مطرح شده و احضار مسئولین شرکت عمران پردیس در کمیسیون اصل 90 تاکید کرد و گفت: مجلس براساس وظیفه نظارتی خود و تا حد توان مسئله را پیگیری خواهد کرد و هر مسئولی که به هر نحوی اهمال کاری کرده و یا ترک فعلی انجام داده، باید پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیات بازرسی کمیسیون اصل 90 در شرکت عمران شهرهای جدید

تشکیل هیات بازرسی کمیسیون اصل 90 در شرکت عمران شهرهای جدید