مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-15سياسي

غریب آبادی: کاملا معتقد به حقوق بشر و پایبند به حقوق بشر هستیم


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر در عرصه داخلی مبتنی بر حمایت از حقوق بشر و در عرصه بین المللی مبتنی بر تعامل است.

- دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر در عرصه داخلی مبتنی بر حمایت از حقوق بشر و در عرصه بین المللی مبتنی بر تعامل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی در نشست معاون اول قوه قضاییه با سفرا و دیپلمات های مقیم و روسا و نمایندگان سازمان های بین المللی گفت: در نظام قضایی ما اهمیت والایی را برای کمک به سازمان بین المللی در تسریع انجام ماموریت هایشان قایل هستیم.

وی درباره سیاست حقوق بشری ایران گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر در عرصه داخلی مبتنی بر حمایت از حقوق بشر است و در عرصه بین المللی مبتنی بر تعامل است.

این دو بعد سیاست حقوق بشر ایران در داخل و خارج است.

وی با بیان اینکه ما کاملا معتقد به حقوق بشر و پایبند به حقوق بشر هستیم گفت: ما سه الزام به حقوق بشر داریم و اول اینکه ما یک کشور اسلامی هستیم و حقوق بشر ریشه در ادیان الهی دارد و الزام دیگر اینکه ما قوانین زیادی در عرصه حقوق بشر داریم و نیز همچنین تعهدات بین المللی حقوق بشر ایران را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: کاملا معتقد به حقوق بشر و پایبند به حقوق بشر هستیم

غریب آبادی: کاملا معتقد به حقوق بشر و پایبند به حقوق بشر هستیم