مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-15اقتصادي

24 هزار نفر دوره در مراکز فنی حرفه ای اردبیل ارائه شده است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: اداره کل فنی و حرفه ای اردبیل در راستای توانمندسازی نیروی انسانی 24 هزار و 629 نفر دوره در ده ماهه اول سالجاری ارائه کرده است.

- رحیم یونسی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای بستری برای تربیت نیروی متخصص و کارآفرین در جهت جهش و رونق تولید و اشتغال است، اظهار کرد: در راستای توانمندسازی نیروی انسانی و افزایش تولیدات این اداره کل موفق به ارائه 24 هزار 629 نفر دوره در ده ماهه اول سال جاری شده است.

وی بیان کرد: این اداره کل، آموزش های مهارتی را در دو بخش دولتی و غیردولتی با بهره گیری از مربیان مجرب و امکانات و تجهیزات کارگاهی، مطابق با استانداردهای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خوشه های صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر ارائه می دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان پل ارتباطی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان و کشور است، افزود: با این آموزش ها، علاوه بر حرفه آموزی و آماده سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیروها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می کند.

بیش از 11 هزار گواهینامه مهارت و صلاحیت حرفه ای تمدید شده است یونسی در خصوص تمدید و تعویض گواهینامه های استان گفت: تا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار نفر دوره در مراکز فنی حرفه ای اردبیل ارائه شده است

24 هزار نفر دوره در مراکز فنی حرفه ای اردبیل ارائه شده است