مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-15سياسي

تشکیل هیئت بازرسی کمیسیون اصل 90 مجلس در شرکت عمران شهرهای جدید


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیئت بازرسی این کمیسیون در شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: باید زمان بندی واقعی، کمی و قابل پایش جهت اتمام مسکن مهر ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران علی خضریان، سیدنظام الدین موسوی و اقبال شاکری 3 تن از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران به منظور بررسی مشکلات متقاضیان مسکن مهر پردیس، پرند و هشتگرد به ویژه فازهای 11 و 8 مسکن مهر پردیس، در شهر جدید پردیس تهران حضور پیدا کردند و از نزدیک مشکلات متقاضیان مسکن مهر، ساکنان و اهالی این منطقه را شنیدند.

در این بازدید میدانی نمایندگان، متقاضیان مسکن مهر مناطق مختلف و فازهای اجرا شده و نیمه کاره پردیس، هشتگرد و پرند با بیان اینکه انتظار 12 ساله آنها برای خانه دار شدن به دلایل مختلف توسط دولت های گذشته و اکنون پاسخی داده نشده است، از عدم توجه به مطالباتشان و همچنین وعده های مختلفی که مسئولین در سال های متوالی مطرح می کردند، انتقاد نمودند.

همچنین عدم پرداخت خسارت دیرکرد در تحویل به متقاضیان با وجود پیش بینی در قرارداد اولیه و عدم پاسخگویی پیمانکاران به مردم و تحویل ناقص پروژه های مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و پردیس از دیگر موضوعات مطرح شده و گلایه های متقاضیان مسکن مهر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیئت بازرسی کمیسیون اصل 90 مجلس در شرکت عمران شهرهای جدید

تشکیل هیئت بازرسی کمیسیون اصل 90 مجلس در شرکت عمران شهرهای جدید