مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-15فرهنگي

برگزاری 2 نمایشگاه نقاشی در برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران


نمایشگاه نقاشی «هنر برای همه» 27 بهمن در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران و نمایشگاه گروهی نقاشی «ستارگان هنر» 28 بهمن در نگارخانه های برج آزادی افتتاح می شوند.

- نمایشگاه نقاشی هنر برای همه 27 بهمن در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران و نمایشگاه گروهی نقاشی ستارگان هنر 28 بهمن در نگارخانه های برج آزادی افتتاح می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایشگاه گروهی هنر برای همه در رشته های مختلف هنرهای تجسمی در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

نمایشگاه هنر برای همه به همت مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب و با آثار نقاشی هنرمندان این مؤسسه، از روز پنجشنبه 27 بهمن 1401 برپا می شود.

برگزاری این نمایشگاه در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران و به مدت 3 روز است.

به گفته فرزین پیروز پی مدیر مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب، ایجاد فرصت برای شرکت و حضور دانشجویان هنر، فارغ التحصیلان دانشگاه ها و آموزشگاه های مختلف هنری و هنرجویان مستعد، دارای سابقه نمایشگاهی، فروش آثار هنری و رونق بازار هنر و ارائه آثار ارزشمند با قیمت مناسب برای علاقمندان به هنر و خریداران آثار هنری از جمله اهداف این رویداد هنری است.

همچنین برای جذب و تشویق علاقه مندان و خریداران آثار هنری و رونق بازار هنر هریک از آثار انتخاب شده توسط هیأت انتخاب، با مبلغ کمتر از 20 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 2 نمایشگاه نقاشی در برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران

برگزاری 2 نمایشگاه نقاشی در برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران