مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:512023-02-15اجتماعي

درهای مدارس غیردولتی به روی فعالیت های پرورشی و فرهنگی باز است


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی گفت: درهای مدارس غیردولتی برای فعالیت های پرورشی، فرهنگی و تربیتی باز است و تلاش می کند که این فعالیت ها توسط خود دانش آموزان با هدایت معلمان و مربیان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی با بسیج دانش آموزی کشور تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم نامه به امضای احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و مجتبی باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی رسید.

احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی در این مراسم اظهار کرد: دانش آموزان امروز ما، مدیران عرصه های مختلف کشور در سال های آینده هستند و باید از امروز با برگزاری هیأت های اندیشه ورز در مدارس، تلاش کنیم که دانش آموزان به صورت تمام ساحتی پرورش یابند.

وی با اشاره به اهمیت تشکل های دانش آموزی در مدارس، گفت: حضور تشکل های دانش آموزی در مدارس غیردولتی از مواردی است که باید توجه ویژه شود و می توانیم تمام مدارس مان را تحت پوشش قرار دهیم.

محمودزاده با بیان اینکه آینده کشور در کلاس های درس و مدارس امروز شکل می گیرد، افزود: سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آماده همکاری برای انجام کار فرهنگی، تشکیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای مدارس غیردولتی به روی فعالیت های پرورشی و فرهنگی باز است

درهای مدارس غیردولتی به روی فعالیت های پرورشی و فرهنگی باز است