مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:522023-02-15اقتصادي

ارائه دستاوردهای فناورانه حوزه شناختی نمایشگاه بین المللی اصفهان


دستاوردهای خلاقانه و فناورانه حوزه های علوم شناختی در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به نمایش در می آید.

- دستاوردهای خلاقانه و فناورانه حوزه های علوم شناختی در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به نمایش در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه علوم شناختی، این ستاد از تمامی محققان، اساتید، دانشجویان و علاقه مندان دعوت کرد از آخرین تولیدات و محصولات شناختی در این نمایشگاه بازدید کنند.

پاویون محصولات و دستاوردهای شناختی با هدف تجاری سازی و توسعه بازار کسب و کار، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا شده است.

در این پاویون محصولات و دستاوردهای شناختی در حوزه های روانشناسی شناختی ، مدلسازی ، هوش مصنوعی ، داده کاوی ، زبان شناسی شناختی ، بازی های شناختی ، آموزش و پرورش شناختی با موضوع مادر، کودک و نوجوان عرضه خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوجوان اصفهان از 8 تا 12 اسفندماه میزبان استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان، تولیدکنندگان صنایع و ارائه دهندگان خدمات در حوزه مادر، کودک و نوجوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دستاوردهای فناورانه حوزه شناختی نمایشگاه بین المللی اصفهان

ارائه دستاوردهای فناورانه حوزه شناختی نمایشگاه بین المللی اصفهان