مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-15سياسي

آیت الله حیدری ایلامی الگوی جهاد و ولایتمداری است


آیت الله حیدری ایلامی، مدیریت هدایت مجاهدان استان را بر عهده گرفت و در برابر رژیم بعثی ایستادند و با حضور میدانی اولین ضربه را با انسجام عشایر را به دشمن بعثی با تشکیل خط پدافندی وارد کردند.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: آیت الله حیدری ایلامی، مدیریت هدایت مجاهدان استان را بر عهده گرفت و در برابر رژیم بعثی ایستادند و با حضور میدانی اولین ضربه را با انسجام عشایر را به دشمن بعثی با تشکیل خط پدافندی وارد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در آیین بزرگداشت مرحوم آیت الله حیدری ایلامی و یادواره شهدای روحانی استان ایلام که امروز 26 بهمن در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شهدای روحانی اختر تابناک عرصه جهاد و مجاهدت هستند و امروز شهدا افتخار دادند که مهمان آنان باشیم چون بزرگداشت مرد علم و عمل و اخلاص مرحوم آیت الله حیدری ایلامی و یادواره شهدای روحانی مراسم بسیار ارزشمندی است.

وی گفت: عالمان دین ادامه دهنده راه انبیاء الهی هستند و معارف الهی را در جامعه نشر می دهند و تمام توان خود را برای هدایت و راهنمایی افراد به کار می گیرند تا با خدا ارتباط برقرار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: علمای دین انسان هایی هستند که برای انسان های هم نوع و هم کیش خود تلاش کنند، هر کسی برای رفاه مادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حیدری ایلامی الگوی جهاد و ولایتمداری است

آیت الله حیدری ایلامی الگوی جهاد و ولایتمداری است