مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-15سياسي

افزایش 12 درصدی بودجه شهرداری شهرداری رشت


عضو شورای شهر رشت از افزایش 12 درصدی بودجه شهرداری این شهر برای سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود عباس نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر رشت با اشاره به بودجه شهرداری ضمن قدردانی از عملکرد کمیسیون برنامه و بودجه این شورا اظهار کرد: عدم شجاعت شوراهای ادوار گذشته سبب شده بودجه شورا به 1000 میلیارد نرسد.

وی با بیان اینکه طی این سال ها این امر سبب شده شهرهای دیگر از نظر بودجه ای یک گام جلوتر از شهر رشت باشند، افزود: با توجه به تورم 1500 میلیارد این رقم فقط هزینه های جاری شهرداری را پوشش می دهد.

عباس نژاد با تاکید بر اینکه اگر اعضای شورا جسارت تصویب بودجه 3700 میلیاردی را ندارند درب شهرداری را ببندیم بهتر است، ادامه داد: در صورت مصوب نشدن این مبلغ از مردم می بایست پول دریافت کرده و فقط حقوق پرداخت کنیم.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهرهای دیگر از ردیف اعتبارات بودجه تسهیلات دریافت می کنند، تصریح کرد: یکی از وظایف شهرداری این است که به موازات عدالت پیگیر اینگونه مسائل نیز باشد.

سهم شهروندان از ردیف بودجه نباید 9 دهم درصد باشد سید حسین رضویان دیگر عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه تصویب رقم 3500 میلیاردی برای سال بعد شاید بسیار عدد بلند بالایی باشد، افزود: اما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 درصدی بودجه شهرداری شهرداری رشت

افزایش 12 درصدی بودجه شهرداری شهرداری رشت