مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-15سياسي

تهیه اقلام گرمایشی برای زلزله زدگان خوی به جای حبس جایگزین شد


رییس کل دادگستری اذربایجان غربی از صدور حکم دیگری در دادگستری استان برای تهیه اقلام گرمایشی برای زلزله زدگان خوی به جای حبس این بار در دادگاه بخش ایواوغلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میثم ملکی رییس دادگاه بخش ایواوغلی در راستای اجرای سیاست های حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری و استفاده حداکثری از نهادهای ارفاقی و با در نظر گرفتن وضعیت و نیاز جامعه در اقدامی قابل تحسین در یک فقره پرونده کیفری مطروحه، متهمان را به تهیه اقلام گرمایشی و توزیع آن در بین زلزله زدگان خوی صادر کرد.

وی ادامه داد: در این حکم متهمان محکوم به تهیه 11 تخته پتو و 10 دستگاه بخاری برقی و تحویل آنها به شعبه شده اند تا از این طریق در اختیار نهادهای قانونی کمک به زلزله زدگان خوی قرار گیرد.

وصول 730 میلیون تومان کمک نقدی مرکز وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه کشور به زلزله زدگان خوی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از وصول مبلغ 730 میلیون تومان کمک های نقدی مرکز وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه کشور به زلزله زدگان شهرستان خوی خبر داد.

عتباتی افزود: دادگستری استان با همکاری و هماهنگی نهادهای متولی پس از بررسی و شناسایی زلزله زدگانی که استحقاق و نیاز ضروری به کمک های واصله دارند، این مبالغ تخصیص و در اختیار آنها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه اقلام گرمایشی برای زلزله زدگان خوی به جای حبس جایگزین شد

تهیه اقلام گرمایشی برای زلزله زدگان خوی به جای حبس جایگزین شد