مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-15دانش

برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی فناوری اطلاعات


مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: مقرر شده است در سال آینده آزمون استخدامی جذب نیروی فناوری اطلاعات برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، در راستای توانمندسازی مدیران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات ستاد وزارتخانه و سازمان های تابعه در مواجه با تهدیدات و مخاطرات سایبری، دوره آموزشی امنیت سایبری کاربران و سازمان با حضور بیش از 400 نفر از کارشناسان فناوری اطلاعات ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان ها، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری به صورت حضوری و مجازی در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد.

محمدهادی زاهدی، در ابتدای این دوره آموزشی با بیان اینکه در حوزه امنیت فضای مجازی، در طول یک سال گذشته اقدامات بسیاری انجام شده، اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم نسبت به فناوری اطلاعات رویکردی مثبت است.

مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم با اشاره به مصوبه شورای فناوری اطلاعات کشور بیان کرد: در این مصوبه، درخصوص ساختار سازمانی حوزه فناوری اطلاعات آمده است: عنوان واحد سازمانی متولی فناوری اطلاعات و عناوین مشابه در دستگاه های اجرایی به واحد فناوری اطلاعات و فضای مجازی تغییر یابد و وظیفه امنیت فضای مجازی و مقابله با حوادث حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی فناوری اطلاعات

برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی فناوری اطلاعات