مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-15حوادث

اجرای طرح عملیات گسترده و تشدید مبارزه با سرقت در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح عملیات گسترده و تشدید مبارزه با سرقت در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یحیی الهی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی مطالبات مردمی و تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به منظور حفاظت از حقوق شهروندان و ایجاد فضایی نا امن برای سارقان طرح مبارزه مقتدرانه با سارقان از سحرگاه امروز همزمان با سراسر کشور در لرستان به طور ویژه به اجرا گذاشته شد.

وی، افزود: سرقت یکی از جرایمی است که با کاهش احساس امنیت در جامعه ارتباط مستقیم دارد و مبارزه قاطعانه با این جرم همواره به عنوان یکی از مطالبات اصلی و دغدغه مردم از پلیس و دستگاه قضایی بوده و در این راستا پلیس این موضوع را همیشه در اولویت برنامه های خود قرار داده و در طول سال اقدامات خوبی در این زمینه داشته ایم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس با همکاری دستگاه قضایی و با اشراف اطلاعاتی با سارقان برخورد قانونی خواهد کرد، افزود: کسانی که به هر نحوی بخواهند در مقابل پلیس بیاستند و یا دست به سلاح ببرند با برخورد قاطعانه مواجهه خواهند.

سردار الهی، ضمن هشدار به مالخران، گفت: چنانچه این افراد خواسته یا ناخواسته اموال مسروقه ای را خریداری کنند، از نظر پلیس متهم محسوب و تحت پیگرد قاطع و قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح عملیات گسترده و تشدید مبارزه با سرقت در لرستان

اجرای طرح عملیات گسترده و تشدید مبارزه با سرقت در لرستان