مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-15اجتماعي

35 گروه جهادی اراک برای کمک به مردم و برف روبی بسیج شدند


بیش از 35 گروه جهادی در اراک و روستاهای تابعه سازماندهی و مشغول خدمت رسانی برای برف روبی و امدادرسانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد مهجوری ظهر چهارشنبه در حاشیه رزمایش برف روبی جهادگران اراکی اظهار داشت: با توجه به بارش برف در سطح شهر اراک جهادگران طی یک رزمایش ویژه مردم یاری برای برف روبی و پاکسازی معابر، پیاده راه ها، جاده ها، روستاها و سایر اماکن فراخوان و اعزام شده اند و هم اکنون بیش از 35 گروه جهادی در سطح اراک و روستاهای تابعه سازماندهی و مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: برف روبی منازل روستایی، خانواده های کم توان، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برخی جاده ها، برف روبی خیابان ها، پیاده راه ها و کوچه های شهرها و روستاها و اسکان مسافران از جمله اقدامات گروه های جهادی در اراک است.

وی ادامه داد: همچنین ماشین آلات و تجهیزات بسیج سازندگی در آماده باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان و برف روبی معابر شهری از ابتدای بارش ها هستند که در برخی از روستاها حضور پیدا کردند و عملیات بازگشایی جاده ها را انجام می دهند.

مهجوری اضافه کرد: گروه های جهادی در خدمت رسانی به مردم همواره پیشتاز و سبقت گیرنده هستند و در بحران های مختلف تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و امروز با توجه به بارش برف و این نعمت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 گروه جهادی اراک برای کمک به مردم و برف روبی بسیج شدند

35 گروه جهادی اراک برای کمک به مردم و برف روبی بسیج شدند