مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:362023-02-15اقتصادي

پرو ژه تامین و انتقال آب «سرتنگ محمود» به بهره برداری رسید


مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پرو ژه تامین و انتقال آب «سرتنگ محمود» در بخش ناغان شهرستان کیار در سطح بیش از 100 هکتار به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامرضا ذاکر صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: پرو ژه تامین و انتقال آب سرتنگ محمود در بخش ناغان شهرستان کیار در سطح بیش از 100 هکتار با اعتبار دولتی بالغ بر 53 هزار و 169 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر منتظر تامین خودیاری کشاورزان جهت اجرای شبکه آبیاری نوین در این اراضی هستیم که پس از تامین سهم آورده کشاورزان یعنی بیش از 50 میلیون تومان برای هر هکتار اعتبار بلاعوض دولتی جهت اجرای شبکه نوین به طرح مذکور اختصاص می یابد.

وی بیان داشت: این طرح 50 لیتر بر ثانیه تخصیص آب دارد و تامین و انتقال آب طرح مذکور جهت احداث باغ انجام شده است که 50 خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

  ذاکر با بیان اینکه طول خط انتقال این طرح بیش از 4 هزار متر است، گفت: این مقدار خط لوله در سال جاری اجرا شده است که با اجرای این شبکه آبیاری تولیدات باغی شهرستان افزایش چشمگیری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرو ژه تامین و انتقال آب «سرتنگ محمود» به بهره برداری رسید

پرو ژه تامین و انتقال آب «سرتنگ محمود» به بهره برداری رسید