مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-15فرهنگي

نمایشگاه گروهی «هنر برای همه» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه گروهی «هنر برای همه» در رشته های مختلف هنر های تجسمی در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

- نمایشگاه نقاشی هنر برای همه 27 بهمن در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران و نمایشگاه گروهی نقاشی ستارگان هنر 28 بهمن در نگارخانه های برج آزادی افتتاح می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه گروهی هنر برای همه در رشته های مختلف هنر های تجسمی در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

نمایشگاه هنر برای همه به همت مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب و با آثار نقاشی هنرمندان این مؤسسه، از روز پنجشنبه 27 بهمن 1401 برپا می شود.

برگزاری این نمایشگاه در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران و به مدت 3 روز است.

به گفته فرزین پیروز پی مدیر مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب، ایجاد فرصت برای شرکت و حضور دانشجویان هنر، فارغ التحصیلان دانشگاه ها و آموزشگاه های مختلف هنری و هنرجویان مستعد، دارای سابقه نمایشگاهی، فروش آثار هنری و رونق بازار هنر و ارائه آثار ارزشمند با قیمت مناسب برای علاقمندان به هنر و خریداران آثار هنری از جمله اهداف این رویداد هنری است.

همچنین برای جذب و تشویق علاقه مندان و خریداران آثار هنری و رونق بازار هنر هریک از آثار انتخاب شده توسط هیأت انتخاب، با مبلغ کمتر از 20 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گروهی «هنر برای همه» برگزار می شود

نمایشگاه گروهی «هنر برای همه» برگزار می شود