مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-15فرهنگي

نمایش «عمو نوروز اومده» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش شاد و آهنگین «عمو نوروز اومده» به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

- نمایش عمو نوروز اومده در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود نمایش عمو نوروز اومده به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش شاد و آهنگین عمو نوروز اومده به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

عمو نوروز اومده مناسب مخاطبان خردسال و کودک برای استقبال از بهار و عید نوروز تدارک دیده شده که از اول اسفند 1401 در ساعت 16 اجرا می شود.

در این نمایش رسم و رسوم های ایرانی مرتبط با نوروز از جمله خانه تکانی، قاشق زنی، فلسفه هفت سین، شخصیت های عمو نوروز، حاجی فیروز و ننه سرما در قالب نمایش اجرا می شود.

نمایش عمو نوروز اومده درباره ننه سرماست که هر سال در انتظار دیدار عمو نوروز چشم به در می دوزد، ولی قبل از رسیدن و دیدار با عمو نوروز خوابش می برد و نمی تواند او را ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «عمو نوروز اومده» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود

نمایش «عمو نوروز اومده» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود