مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:412023-02-15اجتماعي

صدور 280 پلاک خودرو ویژه معلولان در زنجان/ تخلف موجب سلب امتیاز می شود


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از صدور 280 پلاک خودرو ویژه معلولان خبر داد و گفت: چنانچه فرد دارای پلاک خودرو مرتکب تخلف شده یا فوت شود این امتیاز از وی سلب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جلسه ویژه معلولان زیرپوشش بهزیستی با اشاره به صدور کارت های ویژه معلولیت اظهار کرد: با صدور این کارت افراد دارای معلولیت می توانند در سراسر جهان بدون ارائه گواهی، از خدمات سازمان های مرتبط با حوزه معلولان استفاده کنند و بهزیستی استان در صدور کارت هوشمند برای معلولین عملکرد خوبی دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در ادامه از صدور 280 پلاک ویژه خودرو تاکنون به افراد دارای معلولیت واجد شرایط خبر داد و گفت: این مجوز به گروه های افراد دارای معلولیت متوسط، شدید و خیلی شدید داده می شود و بهزیستی دراجرای قانون حمایت ازحقوق افراد دارای معلولیت، فراهم سازی امکانات لازم جهت تقویت مشارکت اجتماعی این افراد و رفع موانع موجود جهت دسترسی به اماکن عمومی (آموزشی، درمانی، محل کار) اقدام به صدور پلاک ویژه در سطح استان زنجان نموده است.

وی از مزایای پلاک ویژه خودروی معلولان، امکان بهره مندی فرد دارای معلولیت از جای پارک ویژه معلولان دانست و گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی هرگونه توقف در زیر تابلوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 280 پلاک خودرو ویژه معلولان در زنجان/ تخلف موجب سلب امتیاز می شود

صدور 280 پلاک خودرو ویژه معلولان در زنجان/ تخلف موجب سلب امتیاز می شود