مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-15بين الملل

توقف بی سروصدای تحقیقات بین المللی درباره منشا کووید 19


در حالیکه مجله نیچر انگلیس از توقف بی سرو صدای فاز دوم تحقیق علمی درباره منشا ویروس کرونا د سازمان بهداشت جهانی خبر داد بود سخنگوی این سازمان گفت که سازمان به درخواست ها از چین برای ارائه داده های لازم درباره کووید 19 ادامه می دهد.

- در حالیکه مجله نیچر انگلیس از توقف بی سرو صدای فاز دوم تحقیق علمی درباره منشا ویروس کرونا د سازمان بهداشت جهانی خبر داد بود سخنگوی این سازمان گفت که سازمان به درخواست ها از چین برای ارائه داده های لازم درباره کووید 19 ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، مجله علمی نیچر انگلیس نوشته بود: ماریا فان کرکهوفه، مقام سازمان جهانی بهداشت به این نشریه گفته است: قرار نیست فاز دوم تحقیقات انجام شود.

این اپیدمیولوژیست گفت که سازمان جهانی بهداشت بنا داشت این تحقیقات را در چند فاز اجرا کند اما حالا برنامه تغییر کرده ، زیرا جهان سیاست، پیشرفت در فهم منشاء ویروس کرونا را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود که تئودروس آدهنوم گابریگسوس، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت مکرر با مقامات چینی ارتباط گرفته از پکن خواست تا داده های مربوط به ویروس کووید 19 را به اشتراک بگذارد.

قرار بود در دومین فاز این تحقیقات، آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقی در منطقه ای که کووید 19 برای نخستین بار ثبت شد مورد بازرسی قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف بی سروصدای تحقیقات بین المللی درباره منشا کووید 19

توقف بی سروصدای تحقیقات بین المللی درباره منشا کووید 19