مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:562023-02-15سياسي

سردار بلالی: در بعد نظامی به اقتدار رسیدیم اما در حوزه های دیگر باید کار کنیم


مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه گفت: ایران در بُعد نظامی تقویت شده و به حدّ بازدارندگی و اقتدار نظامی رسیده است، اما در حوزه های دیگر هنوز جای کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا امروز 26 بهمن ماه 1401 اولین قدم از دومین اردوی راهیان پیشرفت نورانی با حضور دانش آموزان نخبه برداشته شد.

این اردوها که ترکیبی از اردوی راهیان پیشرفت علمی و راهیان نور هستند، برنامه ریزی شده اند تا علاوه بر پیشرفت علمیِ دانش آموزان که سرمایه های آینده علمی ایران هستند، بر پیشرفت معنوی و اعتقادی آنان نیز تمرکز و حقایقی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران به آن ها نشان داده شود.

دانش آموزان در ابتدا به نمایشگاه موشکی هوا فضای نیروی هوایی سپاه رفتند تا از تجهیزات نظامی ایران، از دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون، آشنا شده و نسبت به چگونگی کارکرد آن ها شناخت پیدا کنند.

همچنین در بخش هایی از این نمایشگاه شبیه سازی هایی از حملات موشکی عراق به ایران دیده می شد.

هیچ کشوری در دنیا نمی تواند به ما ضربه نظامی بزند در ابتدای بازدید سردار علی بلالی، مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه، پس از نمایش کلیپی از قدرت نمایی های پدافند هوایی سپاه، در توضیحاتی گفت: هدف از این نمایشگاه، نشان دادن ما توانستیم در کنار ما می توانیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بلالی: در بعد نظامی به اقتدار رسیدیم اما در حوزه های دیگر باید کار کنیم

سردار بلالی: در بعد نظامی به اقتدار رسیدیم اما در حوزه های دیگر باید کار کنیم