مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-15سياسي

حضور مردم در 22 بهمن تولد دوباره انقلاب بود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: حضور حماسی و وحدت آفرین ملت ایران در یوم الله 22 بهمن تولد دوباره انقلاب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام حسین علیی بعدازظهر چهارشنبه در جمع با خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور حماسی و وحدت آفرین ملت ایران در یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: حضور مردم در یوم الله 22 بهمن موجب خشم دشمنان شد و از بعد دیگر موجب رضایت خدای متعال شد و این حضور و جشن تولدی دوباره برای انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران ملت با بصیرت و انقلابی است، افزود: در زمانی که دشمن تمام تمام خود را برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم و تضعیف این انقلاب معطوف کرده بودند ما یوم اللهی پشت سر گذاشتیم که کی از شعائر عظیم انقلاب بود و مردم این شعائر را به نحو احسن انجام دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل بیان کرد: رساندن اخبار درست، دقیق و به موقع از مهمترین کارهای خبرنگاران است که این امر نشانه تقوا و تدین می باشد و خبرنگاران بایستی از اخبار کذب پرهیز کنند که خبر کذب کار دشمن، رسانه های جعلی و معاند است.

حجت السلام علیی خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های اصلی صدا و سیما آگاهی بخشی و امید آفرینی در جامعه است و مجموعه واحد خبر، رادیو، تلویزیون و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی رسالت خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در 22 بهمن تولد دوباره انقلاب بود

حضور مردم در 22 بهمن تولد دوباره انقلاب بود