مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:412023-02-15سياسي

به رغم رسوایی فساد؛ زلنسکی از وزیر دفاع اوکراین خواست در سمتش بماند


وزیر دفاع اوکراین که اخیراً خبر استعفای قریب الوقوع وی منتشر شده بود، گفت که رییس جمهور این کشور از او خواسته در سمتش باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین که اخیراً آینده سیاسی اش موضوع گمانه زنی های زیادی بوده، چهارشنبه (15 فوریه) گفت که ولودیمیر زلنسکی از وی خواسته در سمتش باقی بماند.

  او در مصاحبه یا رویترز در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد به عنوان وزیر دفاع به کار خود ادامه دهد، پاسخ داد: بله، این تصمیم رییس جمهور من بود.

  آینده وی بعد از روسوایی دولتی اخیر در اوکراین و بعد از آن که یک عضو ارشد حزب زلنسکی در پارلمان این کشور گفت که رزنیکوف جایگزین خواهد شد، در هاله ابهام قرار گرفت.

اما او در پست خود باقی ماند.

  رزنیکوف ویکلی که تنها چند ماه قبل از آغاز جنگ اوکراین به عنوان وزیر دفاع این کشور منصوب شد، در هفته های اخیر به دلیل روسوایی فساد مرتبط با وزاتخانه تحت امرش تحت فشار بوده است.

  رزنیکوف گفت که زلنسکی از وی خواسته به عنوان وزیر دفاع به کارش ادامه دهد اما همچنین درباره نقش آینده برای رهبری یک نبرد قانونی به منظور اطمینان از مجازات جنایات جنگی روسیه، با او صحبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رغم رسوایی فساد؛ زلنسکی از وزیر دفاع اوکراین خواست در سمتش بماند

به رغم رسوایی فساد؛ زلنسکی از وزیر دفاع اوکراین خواست در سمتش بماند