مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:572023-02-15اقتصادي

رویکرد مدیریت شهری تهران، توسعه پارکینگ های محله ای


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آیین افتتاح پارکینگ طبقاتی شهید مدنی در منطقه 8 از آمادگی مدیریت شهری برای احداث پارکینگ های محله ای و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه خبر داد.

- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آیین افتتاح پارکینگ طبقاتی شهید مدنی در منطقه 8 از آمادگی مدیریت شهری برای احداث پارکینگ های محله ای و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ جلال بهرامی در این باره گفت: پارکینگ طبقاتی شهید مدنی، اولین پارکینگ شهرداری در منطقه 8 است و سایر پارکینگ های این منطقه متعلق به بخش خصوصی هستند و از بخش خصوصی دعوت می کنم تا در نهضت پارکینگ سازی با مدیریت شهری همکاری و همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری برای حمایت همه جانبه از بخش خصوصی در زمینه ساخت پارکینگ آمادگی دارد، اظهار کرد: اگر سرمایه گذاران بخش خصوصی و حتی نهادهای عمومی، توانایی ساخت پارکینگ دارند یا زمینی در اختیار دارند که می خواهند تغییر کاربری داده و به پارکینگ تبدیل کنند، به ما اعلام کنند تا به آنها کمک کنیم که سریع تر بتوانند پروژه خود را پیش ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مدیریت شهری تهران، توسعه پارکینگ های محله ای

رویکرد مدیریت شهری تهران، توسعه پارکینگ های محله ای