مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-15سياسي

خبر و اطلاع رسانی به موقع همان تبیین است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه خبر و اطلاع رسانی همان جهاد تبیین است، گفت: نشان دادن واقعیت های جامعه و پیشرفت های روز افزون می تواند امید آفرین باشند.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه خبر و اطلاع رسانی همان جهاد تبیین است، گفت: نشان دادن واقعیت های جامعه و پیشرفت های روز افزون می تواند امید آفرین باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبر و اطلاع رسانی همان جهاد تبیین است، اظهار کرد: اطلاع رسانی یک مسئله اصلی در کشور است که با نشان دادن واقعیت های جامعه و پیشرفت های روز افزون و خدمات ارزشمند خادمین ملت می تواند امید آفرین باشند.

وی با بیان اینکه مسئولین بایستی باروحیه جهادی و انقلابی در خدمت گذاری به ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران مصمم تر باشند، گفت: ملت ایران اراده فولادین داشته و همانند شهدا انسان های مؤمن، متدین، مخلص، خداباور، استکبارستیز، دشمن شناس و ادامه دهنده آرمان و اهداف شهدا پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به صدای توپ و تانک و گلوله دشمن در فضای مجازی تصریح کرد: امروز هم جنگ است، فقط صدای توپ و تانک به گوش نمی رسد و جنگ دشمن بر علیه ملت از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر و اطلاع رسانی به موقع همان تبیین است

خبر و اطلاع رسانی به موقع همان تبیین است