مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:162023-02-15سياسي

5 میلیون و 300 هزار صندوق صدقات در کشور وجود دارد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: یک میلیون و 200 هزار نیکوکار از 420 هزار کودک یتیم در کشور حمایت می کنند.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: یک میلیون و 200 هزار نیکوکار از 420 هزار کودک یتیم در کشور حمایت می کنند.

حبیب اله آسوده امروز 26 بهمن ماه در جشنواره زکات استان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات با نام امام رضا (ع) در کشور آغاز شد.

وی زکات را یک شاخص نظام ساز دانست و با بیان اینکه زکات الگویی اقتصادی و اسلامی محسوب می شود، ادامه داد: فقر در نظام اسلامی مذموم است.

با زکات فقر را از جامعه بزدایم معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: اگر قرار باشد نظام اسلامی در مسیر پیشرفت خود تجلی و الگوی حکمرانی در دنیا شود لازمه آن زدوده شدن چهره فقر است و ضرورت دارد در گام اول به گونه ای عمل شود که با زکاتی که با کمک، مشارکت و راهبری مردم جمع شده فقر را از جامعه بزدایم.

آسوده اضافه کرد: اگر بناست نظام اسلامی را مبتنی بر تمدن مهدوی نگر پیش ببریم؛ یکی از مولفه های مهم آن مساله اقتصاد است و مقوله زکات می تواند جامعه را به سمت رفاه و رونق اقتصادی پیش ببرد؛ با رونق اقتصادی آسیب اجتماعی کاهش و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیون و 300 هزار صندوق صدقات در کشور وجود دارد

5 میلیون و 300 هزار صندوق صدقات در کشور وجود دارد