مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:172023-02-15حوادث

کلاهبردار 500 میلیارد ریالی پروژه های تجاری واوان دستگیر شد


فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: کلاهبردار 500 میلیارد ریالی در ساخت پروژه های تجاری و اداری واوان که از 40 نفر کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک فرد شیاد که با فریب شهروندان، بیش از 500 میلیارد ریال از آنها اخاذی و کلاهبرداری کرده بود، در شهرستان اسلامشهر دستگیر شد.

سردار ظهیری افزود: در پی ارجاع تعدادی پرونده قضایی از دادسرای اسلامشهر به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی با ترفند خرید، فروش، پیش فروش و مشارکت در ساخت پروژه های تجاری و اداری در شهرک واوان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و متواری شده بود، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کارپلیس قرار گرفت و با تشکیل اکیپی از افسران و کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان عملیات دستگیری این فرد آغاز شد.

وی با تشریح جزییات این کلاهبرداری، بیان کرد: این فرد با سو استفاده از اعتماد مردم، به بهانه سرمایه گزاری در پروژه تجاری و پیش فروش واحد تجاری اقدام به جلب سرمایه های شهروندان کرده و متواری شده بود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، ادامه داد: مال باختگان پس از واریز مبلغ درخواستی به حساب وی و تنظیم قرارداد جهت خرید مغازه در داخل پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 500 میلیارد ریالی پروژه های تجاری واوان دستگیر شد

کلاهبردار 500 میلیارد ریالی پروژه های تجاری واوان دستگیر شد