مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:452023-02-15اقتصادي

پذیرش 163 مقاله در کنفرانس بین المللی مواد، متالوژی و معدن


دومین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی مواد، متالوژی و معدن به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان دومین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی مواد، متالوژی و معدن به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دکتر علیرضا کیاست معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در آیین افتتاحیه این کنفرانس که امروز (26 بهمن ماه) در دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، بیان کرد: تولید و مصرف مواد معدنی و فولادی یکی از شاخص های توسعه یافتگی در جوامع بشری است و حضور صنعت فولاد در یک منطقه بر فرآیند توسعه، اشتغال زایی و پژوهش تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از سال 1396 به واسطه فعالیت این صنایع در استان خوزستان و به پیشنهاد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزاری کنفرانس مواد، متالوژی و معدن به منظور ایجاد شرایط مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و تبادل نظر اندیشمندان، محققان و دانشجویان با همکاری و مشارکت گروه مواد و متالوژی دانشگاه شهید چمران اهواز در دستور کار قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: در پنج سال گذشته بیش از یک هزار نفر از مدیران، استادان، پژوهشگران و فعالان صنایع کشور گرد هم آمدند تا آخرین دستاوردهای این حوزه را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 163 مقاله در کنفرانس بین المللی مواد، متالوژی و معدن

پذیرش 163 مقاله در کنفرانس بین المللی مواد، متالوژی و معدن