مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-15اقتصادي

صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر توسعه می یابد


عملیات اجرایی سه شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر آغاز شده و قرار است به پنج شهرک افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان حوزه صنعتی و تولیدی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر از اساسی ترین اولویت های استان است و تمام توان خود را برای تحقق این موضوع به کار می گیریم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه 50 درصد از تولیدات پتروشیمی کشور در استان بوشهر تأمین می شود اما زنجیره ارزش صنایع پایین دستی در این استان شکل نگرفته است.

وی با بیان اینکه امروز صنایع پایین دستی پتروشیمی از جمله ظرفیت ها و قابلیت های این استان به شمار می رود گفت: در زمان حاضر 21 واحد پتروشیمی در حال تولید و 18 واحد در دست ساخت است.

محمدی زاده از راه اندازی پنج شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر خبر داد و افزود: عملیات اجرایی سه شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر آغاز شده است و قرار است به پنج شهرک افزایش یابد.

وی گفت: یکی از این شهرک های تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر به نام شهرک نایبند در نزدیکی فرودگاه عسلویه با حمایت و پشتیبانی هلدینگ خلیج فارس شروع شده و بنا است که در این شهرک کود و سم تولید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر توسعه می یابد

صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر توسعه می یابد