مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-15سياسي

آغاز دوره بورسیه نخبگان علمی در آکادمی همراه اول


نخستین دوره بورسیه نخبگان توسط آکادمی همراه اول با هدف جذب و پرورش نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور کشور آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین افتتاح نخستین دوره بورسیه همراه نخبگان با هدف سرمایه گذاری روی مدال آوران المپیادهای علمی و نفرات برتر کنکور توسط آکادمی همراه اول، صبح امروز چهارشنبه 26 بهمن 1401، در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد.

این دوره که با شعار همراه شما آینده را می سازیم کلید خورده، به دنبال این است که در سه گام و طی سه فصل به ارتقای ظرفیت های استعدادهای علمی بپردازد و در نهایت از توانمندی آنان در جهت حل مسائل و ریز پروژه های مبتنی بر مسائل کاری همراه اول بهره برداری کند.

طراحی گام ها به این شکل است که در زمستان جاری، نخبگان حاضر در این دوره به سراغ آشنایی با موضوعات کاری صنعت ICT در قالب بازدید از کسب و کارهای اپراتور اول تلفن همراه می روند؛ در گام بعدی که در فصل بهار استارت خواهد خورد فرآیندها به سمت ارتقای توانمندی فردی ، رویداد مسابقه های مسئله محور ، امکان انجام ریز پروژه های تمرینی و تشکیل تیم های نخبگانی خواهد رفت.

در نهایت و گام سوم هم حل مسئله تیمی و بالا بردن توان تخصصی افراد با انجام ریز پروژه واقعی مبتنی بر مسائل کاری همراه اول توسط آکادمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره بورسیه نخبگان علمی در آکادمی همراه اول

آغاز دوره بورسیه نخبگان علمی در آکادمی همراه اول