مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-15سياسي

تولید 90 درصد از تجهیزات موردنیاز هلدینگ پتروپالایش اصفهان در داخل کشور


عضو هیات مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: بیش از 90 درصد از تجهیزات مورداستفاده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تولید داخل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، احمد هاشمی عضو هیات مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش اظهار داشت: حمایت از تولید داخل بیش از یک دهه است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد تأکید بوده و ما نیز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به آن توجه داریم.

وی با بیان اینکه به اعتقاد ما تحریم داخلی بیش از تحریم های خارجی بر کشور سایه انداخته است، عنوان کرد: باید توجه داشت که ما موفق شدیم 90 درصد از تجهیزات موردنیاز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان را با تکیه بر تولید داخلی تأمین کنیم هاشمی تصریح کرد: امروز افتخار بزرگ ما این است که بگوییم حتی یک گرم کاتالیست خارجی نیز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان مورداستفاده قرار نمی گیرد.

عضو هیات مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به برنامه ریزی جدی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای حمایت از تولید داخل و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صنعت نفت و پتروشیمی گفت: برای این امر ما شرکت مشعل پویا، زیرمجموعه هلدینگ پتروپال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 90 درصد از تجهیزات موردنیاز هلدینگ پتروپالایش اصفهان در داخل کشور

تولید 90 درصد از تجهیزات موردنیاز هلدینگ پتروپالایش اصفهان در داخل کشور