مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-15اجتماعي

466 دانش آموز بازمانده از تحصیل در قزوین به چرخه آموزش بازگشتند


مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: با بررسی هایی که ابتدای سال تحصیلی جاری صورت گرفت مشخص شد که در استان قزوین در مقطع ابتدایی 1141 کودک بازمانده از تحصیل هستند که با پیگیری های انجام شده 466 دانش آموز به چرخه آموزش بازگشتند اما همچنان برای بازگشت به تحصیل .

- ایسنا/قزوین مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: با بررسی هایی که ابتدای سال تحصیلی جاری صورت گرفت مشخص شد که در استان قزوین در مقطع ابتدایی 1141 کودک بازمانده از تحصیل هستند که با پیگیری های انجام شده 466 دانش آموز به چرخه آموزش بازگشتند اما همچنان برای بازگشت به تحصیل بقیه دانش آموزان نیازمند حمایت دیگر ارگان ها هستیم.

نقی سیاهکالی مرادی در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که امروز 26 بهمن 1401 در استانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل یکی از چالش های مدیران مدارس و کارشناسان مناطق در اجرای دستورالعمل مربوطه و تحقق اهداف برنامه توسعه عدالت آموزشی است و در تحقق هدف فوق نقش سازمان های حمایتی و برون سازمانی بسیار اثرگذار است.

وی گفت: عدالت آموزشی فرایندی است که همه متولیان آموزش و پرورش به آن اندیشیده اند و خواستار برقراری آن هستند؛ بازماندن از تحصیل یک آسیب اجتماعی بزرگ تلقی شده و به منظور رفع این آسیب دولت ها بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

466 دانش آموز بازمانده از تحصیل در قزوین به چرخه آموزش بازگشتند

466 دانش آموز بازمانده از تحصیل در قزوین به چرخه آموزش بازگشتند