مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:372023-02-15سياسي

ارسال 500 سری جهیزیه به استان های محروم جنوب کشور


500 سری جهیزیه و 5 هزار بسته کمک معیشتی، به همت خیران تهرانی تهیه و به نوعروسان و نیازمندان در استان های محروم جنوب کشور ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین توزیع 500 سری جهیزیه و 5 هزار بسته کمک معیشتی، به همت خیران تهرانی، همزمان با ایام دهه فجر و به مناسبت مبعث نبی اکرم(ص) با حضور جمعی از مسؤولان و خیران در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد.

ایجاد اشتغال مانع بزهکاری می شود غلام عباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادستانی کل کشور در این آیین با تاکید بر ایجاد اشتغال جهت کاهش بزهکاری ها اظهار کرد: ایجاد اشتغال از مصادیق خیر، انفاق و صدقه به شمار می رود و این را می توان یک صدقه جاریه دانست لذا حمایت در زمینه کاریابی و اشتغال افراد با کمک دستگاه های مسئول حائز اهمیت است.

وی گفت: جلوگیری و پیشگیری از بزهکاری یا بزه دیدگی یعنی کسانی که در شرایطی هستند که شرایط برای بزه دیدگی آنها آماده است را باید مورد توجه قرار دهیم.

معاون دادستانی کل کشور ادامه داد: ضرورت توجه به بهداشت روانی و عاطفی هم در کنار کمک های مالی یک وظیفه انسانی است که تشکل ها باید به این نیازهای عاطفی نیز توجه داشته باشند.

  زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این مراسم با تاکید بر تقویت عدالت اجتماعی بیان کرد: حرکت های خودجوش مردمی و سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 500 سری جهیزیه به استان های محروم جنوب کشور

ارسال 500 سری جهیزیه به استان های محروم جنوب کشور