مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:402023-02-15اجتماعي

برپایی نمایشگاه و بازارچه زنجیره ای در مبادی ورودی گیلان


استاندار گیلان از برپایی نمایشگاه و بازارچه زنجیره ای در مبادی ورودی استان خبر داد و گفت: شرایط برای میزبانی خاطره انگیز و باشکوه گردشگران در استان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان گیلان، اظهار کرد: گیلان در شش ماه نخست سال حضور 52 میلیون مسافر را تجربه کرد و بیش از 42 میلیون گردشگر در این استان اقامت کردند که آمار قابل توجهی است و این رقم در نوروز بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه اعیاد شعبانیه و ایام نوروز، افزود: با توجه به مناسبت های پیش رو انتظار می رود موج سفر در گیلان بسیار بالا باشد و لذا برای پذیرش از مسافران و گردشگران همه دستگاه ها باید پای کار باشند.

استاندار گیلان با تاکید بر تسهیل بخشی امور ترافیکی در ورودی های استان، بیان کرد: مقدمات تسهیل بخشی حضور مسافرین در گیلان فراهم شده تا گردشگران سفر خاص و خاطره انگیزی را در استان تجربه کنند.

عباسی از آمادگی گیلان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و اضافه کرد: مقدمات پذیرایی از گردشگران نوروزی با تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شکل رسمی به خود گرفت.

وی از برپایی بازارچه های دائمی فروش صنایع دستی در ورودی شهرستان های گیلان خبر داد و افزود: با برپایی نمایشگاه عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه و بازارچه زنجیره ای در مبادی ورودی گیلان

برپایی نمایشگاه و بازارچه زنجیره ای در مبادی ورودی گیلان