مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:422023-02-15اقتصادي

احداث دو طرح پتروشیمی 37 هزار میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد


دو قرارداد حوزه پتروشیمی در منطقه اقتصادی ویژه لامرد در حاشیه برگزاری نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی رونمایی شد؛ این دو طرح با حجم سرمایه گذاری 37 هزار میلیارد به صورت ریالی و 180 میلیون دلار به صورت ارزی تحول بزرگی در حوزه صنعت و اقتصاد منطقه .

- دو قرارداد حوزه پتروشیمی در منطقه اقتصادی ویژه لامرد در حاشیه برگزاری نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی رونمایی شد؛ این دو طرح با حجم سرمایه گذاری 37 هزار میلیارد به صورت ریالی و 180 میلیون دلار به صورت ارزی تحول بزرگی در حوزه صنعت و اقتصاد منطقه در جهت منافع ملی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد اعلام کرده بود که در هفته جاری سه قرارداد سرمایه گذاری امضا و سپس رونمایی خواهد شد.

یکی از آن ها سرمایه گذاری یک کارخانه فولاد است که 50 هکتار زمین جهت استقرار کارخانه به سرمایه گذار واگذار شده و دو مورد دیگر در حوزه پتروشیمی است که امضا و در نمایشگاه پتروشیمی رونمایی خواهد شد.

بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 26 بهمن ماه) در حاشیه برگزاری نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی از اسن قراردادها رونمایی شد.

طبق اعلام منطقه ویژه اقتصادی لامرد، تولید سالانه پنج میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی در افق نهایی این منطقه در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو طرح پتروشیمی 37 هزار میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

احداث دو طرح پتروشیمی 37 هزار میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد